Vаlеnсiа vs Вarсelоna 2-3 Extended Highlights & All Goals - 2021

2 may 2021
803 861 Vistas

Comentarios
  • Messi my G.O.A.T 👑

    j kishj kishHace 12 días
  • exellente barça

    Maotto BechieMaotto BechieHace 12 días
  • Super messi

    Raynold HeiponRaynold HeiponHace 12 días
  • NICE

    Achmad AnshoriAchmad AnshoriHace 12 días
  • Sin untiti y Sergi Roberto el barca es mejor

    Gerardo hermenegildo González vargasGerardo hermenegildo González vargasHace 12 días
  • Goat

    Aucy ChengullahAucy ChengullahHace 12 días
  • freekick is easier than penality for him

    abdu selamabdu selamHace 12 días
  • Wow amazing what a free-kick Messi scored ..

    Balamlang KhongtiangBalamlang KhongtiangHace 12 días
  • Ilaix morriba so bad boy... stupid

    Iful SaefulohIful SaefulohHace 12 días
  • Oui bonjour

    Mohamed ZAKARIMohamed ZAKARIHace 12 días
  • Barca played very well but our defence is still our problem, we keep conceding goals like crazy.. Koeman should work on defence bcuz we have some tough matches coming up.

    Henry JrHenry JrHace 12 días
  • Griezman bad Ford

    atıf dumanatıf dumanHace 12 días
  • Both Messi and Ronaldo scored 2 goals.. WOW just WOW..

    Tevin JassonTevin JassonHace 12 días
  • Gg

    Muhammad LutfiMuhammad LutfiHace 12 días
  • Lionel messi my best player in the whole world 🌎🌍🌍🌎 ,,,,I will love you forever and ever and Barca is my team in spain, england Arsenal

    Sande BoscoSande BoscoHace 12 días
  • Freekick to Messi: Easy Penalty to Messi: Legend

    Oghenegoma IriferigomaOghenegoma IriferigomaHace 12 días
  • It is the day of two goats comeback 💪💪💪💪

    sharafat zamansharafat zamanHace 12 días
  • Miss penalty

    Naveed HussainNaveed HussainHace 12 días
  • Mygod.... Messi is messiii.. I am a ronaldo fan bt... Messiii is truly not human

    Prashant vyasPrashant vyasHace 12 días
  • Messi patas cortas muchas oportunidades de tiro libre

    Jose Angel Ortigoza VivancoJose Angel Ortigoza VivancoHace 12 días
  • Back is the matter of concer n for Barca.

    UTHAMAN MUTHAMAN MHace 12 días
  • ഒന്നും പറയാനില്ല

    Rasheed vevamRasheed vevamHace 12 días
  • Who's agree, carlos soler bring to camp nou next season? To replace sergio busquet. 33 old and slowly. Duo de jong- soler like xaviesta..... Pjanic? Iam sorry, he's transfer include arthur is bad, thief of the year....

    tataswahyutataswahyuHace 12 días
  • Lol did koeman get sacked?

    Kyzer SozeKyzer SozeHace 12 días
  • Messi the type of guy to lose a penalty and score a freekick....An eye for an eye

    David The MonarchDavid The MonarchHace 12 días
  • Está claro que lo de Messi no son los penaltis, ...........pero q tal los tiros libres🤔🤔😉😉😉

    Juan Francisco Pineda SermeñoJuan Francisco Pineda SermeñoHace 12 días
  • grrrez man একটু চেষ্টা করলেই barca আরো ভালো করবে অন্য অন্য মেচে কারন, grrez manবিশ্ব মানের খেলোয়ার, তার জন্য অব্যশই তাকে মেছির ভালো বন্দু হতে হবে।

    Md SohelMd SohelHace 12 días
  • Una vergüenza de arbritajes en la liga Española es un horror.

    Fernando Arze GuerreroFernando Arze GuerreroHace 12 días
  • Messi doesn't like to score simple goals from penalty

    RANDOM VIBEZZRANDOM VIBEZZHace 12 días
  • Wonderful free kick as usual

    Michael KhongsaiMichael KhongsaiHace 12 días
  • Mesi tendang pinalti sengaja ga gol in

    Tarsisius TaponTarsisius TaponHace 12 días
  • The day that the 🐐 goats comeback day

    Harshana HarshanaHarshana HarshanaHace 12 días
  • Three things to tell here, firstly i dont know why Araujo instead of Mingweza. Altgough the ball possession is on them, Barca missed manny goals why?, Messi seemed no effort for panelty n Pedri missed obiviously like previous games. Clearly, there is no longer VAR for Barcelona no fouls whenever they are fouled, so sad n terrible. What is wrong with refrees to Barcelona in Spain. In this match, fisrt goal by Valencia must not be given a goal because it was clearly shows that they grabbed Barca goal keeper, he cannot run and jump to the ball. But no VAR. It is terrible! Overall conbrations Barca! Keep it up for the remained match. I believe you win the trophy

    Khun OoKhun OoHace 12 días
  • Nobody will understand Messi❤️

    Parbati AdhikariParbati AdhikariHace 12 días
  • What a performance barca..❤️❤️❤️ totally change..and they also playing great..❤️

    Shivam DebnathShivam DebnathHace 12 días
  • Yes

    Nathalie RenaudNathalie RenaudHace 12 días
  • Don't so glad barca fans because your next match is with the league leader 😀

    Ajay YadavAjay YadavHace 12 días
    • @Igiebor Sylvester T V Let's see

      Ajay YadavAjay YadavHace 12 días
    • You will be too surprised 👌 bro

      Igiebor Sylvester T VIgiebor Sylvester T VHace 12 días
  • 2:18 Ni lo tocò

    Co MNCo MNHace 12 días
  • Messi the only king

    SporTunSporTunHace 12 días
  • I wanna see Messi dribble pass 4-5 defenders and scores a goal like those good old days

    SonuSonuHace 12 días
    • @Danilo Lopez People Lacking Game sense is Unreal these days & Here you're perfect example . Explaining would be a waste of time so I'll end it here without embarrassing you .

      BeerLiciousBeerLiciousHace 12 días
    • THAT'S THE ONLY THING HE CAN DO BECAUSE HE TRY THAT ALL THE TIME AND NOTHING ELSE.. AND EVERYBODY THINKS HE'S THE BEST ON WORD JUST BECAUSE HE TRY , SAME FUCKING SHIT ALL THE TIME...

      Danilo LopezDanilo LopezHace 12 días
    • me too...but easy to get injury..so messi should avoid that..

      Firdaus ZainFirdaus ZainHace 12 días
    • Same here

      Viper KrishViper KrishHace 12 días
    • Well you will see it soon keep faith..

      Game ZoneGame ZoneHace 12 días
  • esto es portugues o francess

    Nacho SAGNacho SAGHace 13 días
    • Parece portugués

      vntoni berlinivntoni berliniHace 13 días
  • Visca Barca

    tridwi prayitnotridwi prayitnoHace 13 días
  • Creo que Liga Española hubiera de activar la asistencia a los estadios , por lo menos un 50% con las regulaciones los estadios son grandes para que asistan

    Marcos CalderonMarcos CalderonHace 13 días
  • 🇯🇲🇯🇲🇯🇲🇯🇲

    ActionJamaica JaActionJamaica JaHace 13 días
  • ❤❤❤❤❤🔥🔥🔥🔥🔥

    Hassan SultanHassan SultanHace 13 días
  • Set kali

    Rashid karattRashid karattHace 13 días
  • Bnyak bangat peluangnya, tpi Bek lawan kasar2, main Takel SeEnak Jidat

    JH GroupJH GroupHace 13 días
  • sy pertqndingqn sebelumnya kurang semangat.... bravo barca

    I Putu MyartawanI Putu MyartawanHace 13 días
  • ഹലോ മിസ്റ്റർ പെരേര ഒരു രസകരമായ വിവരണം വളരെ നന്നായി അവതരിപ്പിച്ചു.

    MUHAMMAD SWALIHMUHAMMAD SWALIHHace 13 días
    • 😂😂😂😂😂athe

      Jacob Binu JohnJacob Binu JohnHace 12 días
  • മലയാളി 🔥

    AJ GamingAJ GamingHace 13 días
    • Pinnallah❤️❤️

      Jacob Binu JohnJacob Binu JohnHace 12 días
  • Bosan liat barca.... Pemainnya banyak baru belajar main bola👎👎👎👎👎

    Siboyok MuruSiboyok MuruHace 13 días
  • اللهم صلّ على محمد

    Arif LukemanArif LukemanHace 13 días
  • PENALTY miss 😅

    football world kuttiadyfootball world kuttiadyHace 13 días
    • He didn’t miss it, he give the ball to the goal 🥅 keeper

      Igiebor Sylvester T VIgiebor Sylvester T VHace 12 días
    • He din't miss it the goal keeper block it

      Blasco RojasBlasco RojasHace 13 días
  • Baca should improve their defends and they will get all Champion

    Saimun ZamanSaimun ZamanHace 13 días
  • Lenglet outttt

    Amin MubarokAmin MubarokHace 13 días
  • Nice

    IPUNG ZLSIPUNG ZLSHace 13 días
  • Messi y cristiano son almas gemelas en el futbol cuando uno anota el otro tambien

    Maikol UgaldeMaikol UgaldeHace 13 días
  • Barca😙

    lm 10 fanslm 10 fansHace 13 días
  • No tiene Liderazgo Messi,si así quiere ser Campeón de liga de España tirando los Penaltis,está jodido el Barza con Messi mejor qué no tire Penaltis es Pésimo para tirar,a y si es mejor Penaldo,para tirar y con potencia,mejor retirate Messi das lastima y todavía tiene el descaro de echarle culpa a sus Compañeros..ya estas viejo le harias un favorzote si te retiras del Barza,para qué quieres a Neymar a Kun Agüero,a Haland,te falta lo qué RONALDINO TENIA LIDERAZGO ,Y NO NECESITABA DE VEJIGAS PARA GANAR DIGO NADAR,el si se echaba el equipo al Hombro ,ganarle a los Mejores y qué te ovasionen los aficionados del Real Madrid,el representaba Magia,Alegría y Liderazgo en sus equipos y en el Barza dejo un Legado,definitivamente le quedaron grandes la de Capitán... Retirate das lastima nunca ganara un Mundial,ni la Copa América ...Grupo nunca le ganara a un Equipo...y él esta en un grupo de súper Amigos por eso,en El Pecado Lleva la Penitencia,perder con equipos de media tabla para bajo o Sotanero,cruda realidad,cree qué meter un gool de Tiro libre se Salva de ser Criticado por fallar el Penal,así no se puede ser campeón ni menos ganar un Balón de ORO.

    Joan LeijaJoan LeijaHace 13 días
  • El segundo gol de valencia me gustó mucho

    Moises GarciaMoises GarciaHace 13 días
  • Pero que golazo de valencia

    Moises GarciaMoises GarciaHace 13 días
  • Yeesss🎉

    zafatih alzafatih alHace 13 días
  • മലപ്പുറത്തുക്കാർ നീലം മുക്കുക

    Shuhaib EriyattShuhaib EriyattHace 13 días
    • 🔥

      AJ GamingAJ GamingHace 13 días
  • Good Jooob Visca Barca. Visca Barca.. 😎😎😎

    M idham GamersM idham GamersHace 13 días
  • ❤😌😎😎

    عنيدة وكلامي مااعيده😝🤪عنيدة وكلامي مااعيده😝🤪Hace 13 días
  • Messi best free kick goll❣️

    AB Abu HasanAB Abu HasanHace 13 días
    • Smelling of goal is very nice

      Akashdeep GhoshAkashdeep GhoshHace 12 días
  • Pelatih barca emang dongo,ga bisa mengubah taktik ditengah permainan,kecolongan 2 gol itu bahaya,gimana nanti saat lawan ATM,udah gagal dari sayap masih tetap aja gaya main seperti itu,ronald koeman dulunya bek legendaris,tapi lini yg dia kuasai aja ga mampu dia mengembangkan untuk kembali ke bentuk pertahanan terbaik,apa lagi untuk membuat lini tengah yg kreatif dan lini depan yg moncer,menurut saya secara keseluruhan,koeman di akhir musim ga dipake lagi,metode kepelatihan koeman ga cocok dibarcelona krn kemampuannya ga sebesar namanya

    jefan mozardjefan mozardHace 13 días
    • Dari awal juga gitu bro kalo menurut gw. Tim sebesar Barcelona . Di copa del Rey aja juara dengan susah payah prosesnya. Padahal lawannya tim2 yang ngga sebesar Barcelona ataupun duo madrid. Menurut gw maupun Barcelona juara la liga musim ini. Gw ttep lebih milih dia di ganti, krn gaya permainan dia menurut gw gampang banget di tebak dan ngga ada formasi plan B,C,D dst.

      agung setiawanagung setiawanHace 12 días
    • @Aa Mbul xavi lahh..siapa lg bosss

      Fakrul AzamFakrul AzamHace 12 días
    • Trs di ganti LO gitu pelatihnya???

      Aa MbulAa MbulHace 13 días
  • Messi is the best player Penalty golle Free cick❣️❣️

    AB Abu HasanAB Abu HasanHace 13 días
  • Wow no había visto el segundo gol de Messi gracias por hacer este vídeo que gol de messi!!!

    Xavi lazaroXavi lazaroHace 13 días
  • Ngga mau si Messi gol penalty , pemain tarkam pun bisa boss gol penalty 🤣 ,,, gak kyk Pe***do, no penalty no party,, Maaf sensor bnyk bocil yg liat nnti 🤣🤣

    Angga DGAngga DGHace 13 días
    • @Muhammad Syaefudin susah bro kalo mental tempe macam dia. Paling dia bisanya cuman coli. Nendang bola pun keknya ngga bisa. Jelek2in fans messi aja sih orang yang kek gini. Pdhl kita ngefans sama messi emang pure talenta dia bukan krn pengen berdebat dengan fans Ronaldo

      agung setiawanagung setiawanHace 12 días
    • @Muhammad Syaefudin nggak sekalian bilang ke fans messi di seluruh dunia yg ngejek2 Ronaldo bro ?? Bandingin kok sama fans . Ngotak dikit lah

      Angga DGAngga DGHace 13 días
    • @Muhammad Syaefudin kalo Lo mikir gitu . Ngga ada fans sepakbola di dunia ini , kalo mau ngebandingin sesama pemain ...

      Angga DGAngga DGHace 13 días
    • @Angga DG siapa pun itu jangan di ejek bro. Belum tentu kita bisa mencapai apa yang mereka lakuin

      Muhammad SyaefudinMuhammad SyaefudinHace 13 días
    • @Muhammad Syaefudin udah gue sensor kok tau ? Emang siapa itu ? Yg gol penalty

      Angga DGAngga DGHace 13 días
  • Messsssssiii 10

    27272727Hace 13 días
  • Sepertinya ; setiap kali Lenglet main, ngawalnya sllu lengah. Dan dia sllu dimainkan, kenapa ya?

    Awie KAwie KHace 13 días
    • bek mau diganti

      Muhammad NurdinMuhammad NurdinHace 13 días
    • Barca pertahanan nya masih lemah

      Muhammad AlfarizieMuhammad AlfarizieHace 13 días
  • that one who speaks spanish shut up

    Marcos AlonzoMarcos AlonzoHace 13 días
  • Messi see freekick as penalty and penalty as freekick.

    Ishtique AhamedIshtique AhamedHace 13 días
  • Molto bene grazie per lo golerio de lo pacharungo.

    carlos daniel Scalacarlos daniel ScalaHace 13 días
  • Pertandingan selanjutnya vs ath. madrid, dan baru kali ini real madrid berharap barca yang menang

    Fathur RohimFathur RohimHace 13 días
    • Wa.....ha.....menarik 👍

      Yosef BintoroYosef BintoroHace 13 días
  • *FT | Valencia 2-3 FC Barcelona* Messi (57') ⚽️ Griezmann (63') ⚽️ Messi (69') ⚽️ [Leo 👑🔝] ,,,,

    To ReĐaTo ReĐaHace 13 días
  • Lini belakang barca nggak ad kemajuan..masih lemah kali😔

    RamaRamaHace 13 días
  • after struggle... its a good day....

    Md Tareq AzizMd Tareq AzizHace 13 días
  • damn it granada

    Bumble BeeBumble BeeHace 13 días
  • wasit VRnya kocak..🤣🤣 .. aturan dpt dua pinalty jga..tp yasudah lah.. pnting barca masih bisa menang.. next atletico..🔥

    Axel Kenzie PratamaAxel Kenzie PratamaHace 13 días
  • You cutted video it is from other sit or channel but i dislike and report

    Matin RahimyMatin RahimyHace 13 días
  • Valencia begoo, kalah lawan barca tim ampas

    Laura 21Laura 21Hace 13 días
  • No marcador ni una mierda

    Samuel BornacellySamuel BornacellyHace 13 días
  • After 10yrs still relevant in football. Messi on 🔥🔥🔥.... goat 🔥

    Chuks OCNChuks OCNHace 13 días
  • بِسْــــــــــــــمِاللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

    MUH. NUR JIHADMUH. NUR JIHADHace 13 días
    • اللهم صلّ على محمد

      Arif LukemanArif LukemanHace 13 días
    • وعليكم السلام

      عنيدة وكلامي مااعيده😝🤪عنيدة وكلامي مااعيده😝🤪Hace 13 días
    • وعليكم سلام ورحمة الله وبركاته

      Muhammad SyaefudinMuhammad SyaefudinHace 13 días
  • Perfect okey

    Abdulnasir NasirAbdulnasir NasirHace 13 días
  • Penyakit barca itu pique diakhir permainan seharusnya babak ke dua menit 65 sudah harus diganti

    Labora SiregarLabora SiregarHace 13 días
    • Iya. Masalahnya mingueza juga lagi under perform

      agung setiawanagung setiawanHace 12 días
  • Leo tas tas messi🤣

    Kurniawan KadirKurniawan KadirHace 13 días
  • saydım adamlar 1500 defa soldan gelip orta yapmışlar, nedir bu yahu

    MR SecretMR SecretHace 13 días
  • Ya no dan ni ganas d ver jugar al barca se tiro la liga el partido pasado, pues ya no depende d si mismo

    Efrain CubillosEfrain CubillosHace 13 días
    • Igual para mi, me han deceptionado mucho con el resultado del pasado jueves. Vaya manera de tirar una liga

      Jeremie HaitiJeremie HaitiHace 13 días
  • VAMOS DE BARCA🔥🔥

    all about musicall about musicHace 13 días
  • adam penaltıyı kaçırıyor, nasıl kaçırdım diye şaşkınlık ile düşünürken, top dönüyor dolaşıyor yine bom boş önüne düşüyor,

    MR SecretMR SecretHace 13 días
  • MESSI penalty ❌ free kick ✔️

    Muhammad RezaMuhammad RezaHace 13 días
  • Fallaste Valencia.

    Vladimirovich PutinVladimirovich PutinHace 13 días
  • Yess

    Naysir NaaNaysir NaaHace 13 días
  • Penalti X Free kick ✓

    AndreasAndreasHace 13 días
    • Ngga mau Messi gol penalty jijik dia , pemain tarkam pun bisa boss 🤣🤣🤣

      Angga DGAngga DGHace 13 días
    • awowkwk yoi bro

      mau jadi pengusaha dulumau jadi pengusaha duluHace 13 días
  • me pregunto cual es la duda de decir k messi no es el mejor del mundo

    Angel PadillaAngel PadillaHace 13 días
  • Ter stegen fatal en la puerta por eso come banca en la seleccion alemana ante no entendia xq no era titular ahora ya me doy cuenta.

    Jose DegraciaJose DegraciaHace 13 días
    • Si observa con granada el pudo mantener el marcador tambien tuvo error y ahora en valencia tuvo otro mas.

      Jose DegraciaJose DegraciaHace 13 días
    • @Eduardo Ochoa si amigo ya eso lo sabemos pero el portero ya esta igual que la defenza . Lo que no entendia el xq el comia banca en su seleccion y ahora ya veo el motivo.

      Jose DegraciaJose DegraciaHace 13 días
    • Pero también la defensa de es un asco

      Eduardo OchoaEduardo OchoaHace 13 días
    • Simón bro

      Eduardo OchoaEduardo OchoaHace 13 días
  • Masih kurang konsisten apalagi lini belakang barca, dan lemah dalam penyelesaian akhir terlalu bergantung ke Messi dan grizzy. Messi goat no debat

    Pepen InsomniaPepen InsomniaHace 13 días
ESworld